miercuri, 11 februarie 2015

Pareri despre Solutia Suifan(Micul Chinez)


Esti din Bucuresti si vrei sa-ti ridici personal produsul? Te asteptam in magazinul nostru din sectorul 3, de pe strada Morilor, nr. 26, de luni pana vineri, intre 8.30 - 17.30. Fa o comanda telefonic sau cere informatii:  0747.793.430


Daca ati folosit suifan si doriti ceva din aceeasi gama, va recomand: spray suifan natural sau suifan plus, pentru info complete, accesati acelasi banner rosu de mai jos. 

Dragi clienti, in momentul in care vom primi suifanul autentic si vom fi convinsi ca e produsul eficient, va vom anunta pe toate blogurile noastre oficiale. Va recomand ca alternativa sigura, spray-ul prezentat in imaginea de mai jos. Produs testat, 100% eficace!

Reman Dooz 14000, produs 100% natural, pe baza de lidocaina si vitamina E. Pentru a-l comanda, dati click pe imagine: 



Am creat aceasta rubrica din dorinta de a le permite utilizatorilor de solutie suifan sa-si exprime parerea despre acest produs.

Rosca D. Brasov

Inainte de afla de suifan foloseam un spray denumit stud100, mi-am facut treaba cu el, dar nu se compara nici un produs cu aceasta solutie. Din punctul meu de vedere suifan este cel mai potrivit produs pentru persoanele care sufera de ejaculare precoce. De ce spun asta? Pentru ca e un produs 100% natural. Sa nu mai zic ca nu influenteaza deloc gradul de excitatie, dimpotriva, amplifica placerea. Cel putin asta simt eu cand il folosec. In concluzie, vi-l recomand.


Ionita F. Dragomiresti.

Am 20 de ani si inca nu mi-am inceput viata sexuala. Motivul este unul foarte simplu, cred ca sufar de ejaculare precoce. Cand ma masturbez, in mai putin de 2 minute ma termin..nu stiu ce sa fac, sunt disperat. La psiholog nu vreau sa merg pentru ca imi e rusine si nici nu prea cred eu in asa ceva. Am achizitionat pentru inceput o sticluta de suifan pentru a urma o cura de o luna de zile. Dupa ce o termin, o sa va mai trimit un e-mail cu rezultatele obtinute. Vreau sa le multumesc celor de la Suifan Original.ro pentru ajutor si pentru faptul ca permit clientilor sa-si spuna parerea despre produsele lor.


Valentin B. Botoroaga.

Cu aceasta solutie am reusit sa ma vindec de ejaculare precoce. Vreau doar sa va multumesc si sa va doresc multa sanatate pentru faptul ca promovati un produs atat de eficient si ceea ce se spune despre el, chiar este adevarat.

Alina. M. Constanta.

Buna tuturor! Sotul meu nu a fost de acord sa ne spunem parerea pe internet pentru ca el considera ca asta e o problema mult prea intima si trebuie rezolvata intre noi, insa eu am considerat si am simtit nevoia sa ajut si alte cupluri pentru ca stiu prin ce am trecut noi. O sa fiu cat se poate de scurta. Inainte nu tinea mai mult de 3 minute, acum rezista si 50 de minute. Dupa indelungi incercari la psiholog, pastile, creme, etc..pot spune ca am gasit cel mai potrivit produs si care intr-adevar ne-a ajutat.

Aurel D. Bucuresti.

Salut.  Mi-am inceput viata sexuala acum o luna de zile si am constatat ca am probleme. Am ejaculat in 40 de secunde. Va dati seama ca nu a mai existat a doua oara, m-am simtit penibil si imi era rusine sa ma uit in ochii prietenei mele, mai ales ca pentru ea nu a fost prima data si stia cum sta treaba. Prima oara am incercat cu niste pastile pe care am dat 290 ron pe un flacon si nu m-au foarte mult, apoi m-am hotarat sa ma documentez si am cautat pe internet. M-am bucurat, e urat spus, dar m-am bucurat sa constat ca nu sunt singurul care sufera de aceasta problema si m-am mai linistit. Am gasit aceasta solutie la super pret si despre care am auzit numai cuvinte de lauda. Bineinteles ca am stat de vorba cu prietena mea si m-a ajutat si ea foarte mult. I-am spus ca vreau sa testez acest produs si a fost de acord. E, vreau sa spun ca atunci cand folosesc suifan, ejaculez cand vreau si m-a ajutat extrem de mult. Ca concluzie, nu cheltuiti bani pe pastile scumpe sau alte dracii, incepeti cu suifan si veti vedea ca e ce trebuie. Bafta, si sper ca povestea mea sa va ajute.

Rosca C. Cluj-Napoca

Se pare ca nu exista o cale psihologica care sa rezolva problema ejacularii precoce. De ce spun asta? Pentru ca am fost la 3 psihologi si toti mi-au recomandat aceleasi lucruri, care nu pot spune ca mi-au fost de folos. Inainte de a afla de solutia suifan, am luat niste pastile pe care mi le-au recomandat doctorii la care am fost, m-au ajutat dar totusi mi s-au parut extrem de scumpe. Vreau doar sa va spun ca sunt foarte multumit de acest produs si vi-l recomand din toata inima. Cu 50 de lei, obtii ce vrei, ca sa zic asa. :D

Popescu S. Braila

Am vrut doar sa va multumesc pentru sinceritate si pentru ajutor. Suifan intr-adevar este exact asa cum mi l-ati prezentat si sunt foarte multumit si eu si sotia mea. Sa aveti o zi frumoasa.


Valentin E. Teleorman
E un produs de calitate ce m-a ajutat sa scap de aceasta problema care ma framanta de multi ani si din cauza careia nu am mai avut contacte sexuale. De cand folosesc aceasta solutie, am mai multe incredere in mine si pot spune ca sunt un barbat complet.Multumesc suifan original.ro

Alexandra Mirea. Iasi

Ma bucur mult ca in sfarsit am gasit acest produs care pot spune ca ne-a salvat casnicia. Eu cu sotul meu nu prea mai aveam contacte sexuale deoarece ejacula foarte repede si mai bine ne lipseam. Acum, rezista chiar si 2 ore, adica. prea mult..

Victor N. Alba Iulia

Nu vreau sa descriu ce experienta am avut cu produsul suifan, vreau doar sa va dau un sfat. Nu dati banii pe produse scumpe care promit rezultate nemaipomenite. Incercati suifan cu incredere pentru ca nu veti regreta!

Dragomir V. Pitesti
Un produs inedit. Va multumesc pentru promtitudinea cu care mi-ati livrat coletul, dar si pentru faptul ca l-ati ambalat discret.

Serban C. Popesti Leordeni

Sunt foarte multumit de rezultate, nici nu ma asteptam sa gasesc un astfel de produs la noi in Romania. Il recomand tuturor care au probleme cu ejacularea precoce.

Stancu R. Caras-Severin

Un produs in care am avut incredere de la inceput si nu m-a dezamagit. Chiar vorbeam cu un prieten ca am dat o gramada de bani pe pastile care nu m-au ajutat deloc. Sunt foarte incantat de produsul suifan, il recomand celor care au probleme, e un produs care va poate scapa pentru totdeauna de problema.

Ciprian D. Calarasi 

De departe cel mai eficient produs pe care l-am incercat vreodata. Va dati seama ca sotia mea e cea mai incantata, mereu inainte de contact, imi aduce aminte sa aplic solutia.  Recomand


Aurel A. Pipera

Am zis ca nu mai scap niciodata de aceasta problema, dar suifan m-a facut sa cred in zicala: Nicodata sa nu spui niciodata! Un produs fara concurenta. Nu mai aruncti banii pe produse scumpe, incercati aceasta solutie si nu veti regreta.

Ionita I. Pascani

Sunt foarte multumit de rezultate si sa fiti siguri ca va voi recomanda si prietenilor mei. Daca isi facea efectul si mai repede era si mai bine, dar e ok si asa, macar stiu ca astept dar nu ma fac de ras. 

15 comentarii:

  1. Am sunat la firma dumnevoastra si mi s-a spus ca nu il mai aveti in stoc! Am uitat sa intreb pentru cat timp si de ce nu se mai gaseste pe nicaieri..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,

      Nu se mai gaseste pe nicaieri, intrucat acesta nu mai poate fi importat momentan. In aproximativ 2 luni de zile acesta va fi disponibil din nou.

      Ștergere
  2. Dl. Razvan, am primit suifan. Daca doriti, va asteptam in magazinul nostru in str. Morilor, nr 26, sector 3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ii suifan original? Am comandat de pe alt site si pe cand am desfacut pachetul am observat ca e fake.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare tuturor,
    Tocmai mi-am pierdut 2 minute din viata pentru a face un bine altora oferind o recenzie:
    Am cumparat prin august 2014 personal 1 sticluta de suifan de la magazinul de pe strada Morii. Fara nicio exagerare efectul pe care il avea a fost de exceptie, eram o masinarie in domeniu. Din pacate sticluta s-a terminat si binenteles am ajuns cat am putut de repede la magazin(plin de entuziasm) sa cumpar alta. Va spun cu mare regret ca nu a mai fost aceeasi solutie. Nu avea niciun efect. M-am simtit foarte prost, tradat;cred ca primisem un fake. Cum romanul indura multe am zis sa mai incerc odata si m-am dus dupa peste cateva luni sa cumpar. La fel, solutia nu are efect. Am discutat si cu tipul care vinde(foarte amabil) despre cele intamplat insa evident el incearca sa-si laude marfa.

    Daca stie cineva de unde am putea cumpara "vechiul" suifan il rog sa posteze, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua!

      Va asigur ca produsul pe care l-ati achizitionat este cel "vechi" si original. Cu siguranta in momentul in care l-ati achizitionat ati primit si un certificat de autenticitate.

      Ștergere
  5. A sesizat cineva o mica schimbare a culorii din maro inchis in maro deschis? Mirosul de lemn puternic s-a diminuat, iar produsul nu-si mai face efectul cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. aveti suifan dala bun ? cu miros de plante nu de clor sau alte te mirice si gros la culoare nu transparent?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai avem suifan in stoc, nu mai aducem pentru ca nu se mai fabrica cel "autentic" Vreti ceva eficient? Va recomand reman. Pentru info accesati: www.sexshopintim.ro

      Ștergere
  8. Salutare colegi ! Dupa cum am spus si mai sus folosesc Suifan de ceva timp ,dar acum nu am mai gasit de calitate. Am incercat ff multe alte produse printre care si Reman dooz 1400 care e bunicel dar nu excelent . De curand am descoperit Pau Yuen tong Balm, este o alifie tot chinezeasca ff buna , la mn are efect similar suifanului . Doar ca trebuie aplicata cu cel putin 1 ora inainte de act sexual nu 15 min cum recomanda ei si trebuie dat putin si pe penis in jos pe ditectia atei . Recomand cu incredere. Nu fac reclama . Sper sa fie de folos

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Aici este solutia originala http://suifan.acumstiu.ro/suifan/ro/azNLxwIdje/1/indexea13.html

    RăspundețiȘtergere